Verzenden

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Verzending binnen Nederland is gratis, wanneer het bestelbedrag hoger is dan € 50,-. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de € 50,-, zijn de verzendkosten € 2,95.
Voor het buitenland gelden onderstaande tarieven:
– België, Duitsland en Luxemburg: wordt bepaald a.d.h.v. het gewicht
– Engeland, Estland, Finland, Frankrijk, Ierland, Oostenrijk, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje en Tsjechië: wordt bepaald a.d.h.v. het gewicht

Hoe snel wordt er geleverd?
Dit is afhankelijk van de levertijd van de producten. Een groot gedeelte van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar, voor deze producten geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, morgen in huis, tenzij anders vermeld. Wij maken u hier wel op attent, dat wij louter seizoensartikelen leveren die veelal in grote hoeveelheden tegelijk besteld worden. Hierdoor zou de levering een dag kunnen vertragen.

De levertijd staat bij ieder product weergegeven. Wanneer je meerdere producten bestelt, staat de definitieve levertijd in de winkelwagen en in de orderbevestiging.

 De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Je kunt bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te verzenden.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven.
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn en de betaling binnen is. Je kunt bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Let op: Bij betaling middels eenmalige machtiging of overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling is ingepakt en verstuurd, sturen wij een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van de bestelling volgen.

Vertraging tijdens verzending?

Zodra de bestelling door ons verzonden is, sturen wij een e-mail met de Track & Trace code, op deze manier kun je de status van je bestelling volgen. Wanneer je ziet dat er vertraging is tijdens de verzending, dan adviseren wij je rechtstreeks contact op te nemen met PostNL voor meer informatie over de levering van de bestelling.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja! Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL.
Er zijn uitzonderingen:

  1. Grote producten zoals buitenkeukens worden door onze eigen technische dienst geleverd of via een speciale transporteur. U wordt telefonisch op de hoogte gesteld van de leverdatum
  2. Producten die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost behandeld, het is niet mogelijk de status van de bestelling te volgen.
  3. Bestelling die worden gemonteerd, worden door onze eigen technische dienst geleverd.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Dit is alleen mogelijk als de producten op voorraad zijn en de verzending binnen Nederland is.
Grote producten zoals buitenkeukens, worden door een gespecialiseerde transporteur geleverd, hierover wordt door de transporteur of onze technische dienst contact met u gezocht. Op de dag van bezorging word je tussen 8:00 – 9:00 uur door de chauffeur gebeld hoe laat het pakket wordt geleverd.
Op zondag, maandag en feestdagen worden bestellingen niet uitgeleverd.
Het is niet mogelijk om een ander aflevermoment te kiezen bij verzending naar het buitenland en wanneer de levertijd niet exact bekend is.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.

Tip: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent, door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven.
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn en de betaling binnen is. Je kunt bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Let op: Bij betaling middels eenmalige machtiging of overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling is ingepakt en verstuurd, sturen wij een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van de bestelling volgen.

Vertraging tijdens verzending?
Zodra de bestelling door ons verzonden is, sturen wij een e-mail met de Track & Trace code, op deze manier kun je de status van je bestelling volgen. Wanneer je ziet dat er vertraging is tijdens de verzending, dan adviseren wij je rechtstreeks contact op te nemen met PostNL voor meer informatie over de levering van de bestelling.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL.
Er zijn uitzonderingen:

  1. Grote producten zoals buitenkeukens worden door onze eigen technische dienst geleverd of via een speciale transporteur. U wordt telefonisch op de hoogte gesteld van de leverdatum
  2. Producten die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost behandeld, het is niet mogelijk de status van de bestelling te volgen.
  3. Bestelling die worden gemonteerd, worden door onze eigen technische dienst geleverd.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Dit is alleen mogelijk als de producten op voorraad zijn en de verzending binnen Nederland is.
Grote producten zoals buitenkeukens, worden door een gespecialiseerde transporteur geleverd, hierover wordt door de transporteur of onze technische dienst contact met u gezocht. Op de dag van bezorging word je tussen 8:00 – 9:00 uur door de chauffeur gebeld hoe laat het pakket wordt geleverd.
Op zondag, maandag en feestdagen worden bestellingen niet uitgeleverd.
Het is niet mogelijk om een ander aflevermoment te kiezen bij verzending naar het buitenland en wanneer de levertijd niet exact bekend is.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.